Τονώστε την άμυνα του οργανισμού σας φυσικά!

Πολλές φορές, η καλύτερη επίθεση είναι η άμυνα. Πόσο μάλλον όταν αυτή η άμυνα αφορά στην άμυνα του οργανισμού μας. Είναι βέβαιο, λοιπόν, ότι η ζωή μας μπορεί να γίνει ευκολότερη, αν εστιάσουμε στην πρόληψη ενός κρυολογήματος ή μιας ιώσεως, ενισχύοντας το ανοσοποιητικό μας σύστημα...

Η βάση για ένα γερό ανοσοποιητικό σύστημα, και για τη γενικότερη κατάσταση της υγείας μας, είναι η διατροφή και ο τρόπος ζωής μας. Δυστυχώς, στις μέρες μας, ελάχιστοι είναι οι άνθρωποι που ακολουθούν σωστή διατροφή, ενώ ο τρόπος ζωής χαρακτηρίζεται κυρίως από άγχος, πολλές ώρες δουλειάς ή διαβάσματος, λίγη ξεκούραση και απουσία κάποιας μορφής γυμναστικής. Σε αυτή την περίπτωση κρίνεται απαραίτητη η χρήση συμπληρωμάτων διατροφής και η προσπάθεια για ριζική αλλαγή στον τρόπο ζωής μας.

Τα πιο κοινά συμπληρώματα που χρησιμοποιούνται για την άμυνα του οργανισμού είναι η βιταμίνη C, ο ψευδάργυρος, το σελήνιο, το σκόρδο, το μουρουνέλαιο και η εχινάτσια. Σημαντικό ρόλο φαίνεται να παίζει, σύμφωνα με τελευταίες έρευνες, και η βιταμίνη D. Η βιταμίνη D παράγεται στο δέρμα μετά από έκθεση στον ήλιο. Σύμφωνα με στοιχεία που προέκυψαν από έρευνες, ένας από τους λόγους που κρυολογούμε περισσότερο τον χειμώνα είναι η έλλειψη βιταμίνης D, λόγω της μικρότερης έκθεσης στον ήλιο.

Άλλα συμπληρώματα, που δεν είναι τόσο γνωστά αλλά είναι πολύ σημαντικά, είναι ο βασιλικός πολτός, η πρόπολη, που έχει ισχυρή αντιιική και αντιμικροβιακή δράση, η rhodiola, το cat’sclaw, το ginseng και τα προβιοτικά. Ειδικότερα τα προβιοτικά είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία του πεπτικού, ώστε να γίνεται σωστά η απορρόφηση των βιταμινών.

Ο κάθε οργανισμός δεν έχει τις ίδιες ανάγκες, γι’ αυτό κρίνεται απαραίτητη η δημιουργία ενός εξατομικευμένου προγράμματος ενδυνάμωσης του ανοσοποιητικού και ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχετε είναι με τη συμβουλή του φαρμακοποιού ή του γιατρού σας.

Tips - Συμβουλές (μέσα σε πλαίσιο)Να προτιμάτε φρούτα και λαχανικά της εποχής, καθώς αυτά έχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνες, και μάλιστα σε εκείνες που χρειάζεται ο οργανισμός ανάλογα με την εποχή.
Να αγοράσετε ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια. Η γυμναστική αποβάλλει το στρες και τονώνει το ανοσοποιητικό.
Να κόψετε το κάπνισμα, καθώς καταστρέφει τις βιταμίνες και γενικότερα την άμυνα του οργανισμού σας.
Να αποφεύγονται ή να χρησιμοποιούνται μόνο με ιατρική επίβλεψη, τα συμπληρώματα που τονώνουν το ανοσοποιητικό, από ασθενείς με αυτοάνοσα νοσήματα.
Σε περίπτωση χρόνιας λήψης της εχινάτσιας, θα πρέπει να γίνεται διακοπή της λήψης της για 2 εβδομάδες κάθε περίπου 8 εβδομάδες.
www.advancehealth.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάππους και γιαγιά: Μια σχέση που χαλάει ή ωφελεί τα παιδιά;

Οι γονείς συχνά παραπονιούνται ότι ο παππούς και η γιαγιά πολλές φορές ξεπερνούν τα όρια, δίνουν συμβουλέ...